Back

Faq

Najczęściej zadawane pytania FAQ

Chcieliśmy stworzyć przestrzeń w której ludzie nawzajem sobie pomagają i się wspierają. W której nie ma hejtu i obelg.


Facebook ma ten ogromny plus, że praktycznie wszyscy na nim jesteśmy, ale niestety ogrom treści jest przytłaczający i trudno jest być na bieżąco ze wszystkim, nie wspominając o wszechobecnych reklamach i kontrowersjach związanych z naszą prywatnością. Dlatego stworzyliśmy tą przestrzeń.

 
Poukładaliśmy treści tematycznie. W przestrzeniach łatwiej będzie znaleźć wątki, a wypowiedzi będą merytoryczne i zwięzłe.

Na pewno pomocne będzie też porządne archiwum, które łatwo będzie przeszukać, a treści nie zginą w czeluściach bieżących konwersacji.

Narzędzia, które pozwalają spełnić powyższe kryteria, zapewniając odpowiednią jakość, są płatne.


Poza tym, żeby taka społeczność sprawnie działała i „żyła”, wymagane jest duże zaangażowanie administratorów i moderatorów.

Ważne jest, żeby eksperci, którzy przygotowują merytoryczne webinary i artykuły, byli wynagradzani za swoją pracę.

→ Możesz anulować subskrypcję w każdej chwili.
Twój zakup i subskrypcja Platformy społeczności! jest obsługiwana przez EasyCart – wygodny koszyk..

→ Razem z zakupem EasyCart utworzył dla Ciebie panel, do którego dane logowania (osobne niż na społeczności Aronhome) znajdziesz w mailu z potwierdzeniem. Użyj tych danych aby zalogować się do panelu na https://easycart.pl/logowanie. W razie potrzeby możesz tam także zresetować hasło!

→ Znajdziesz tam wszystkie zakupione przez EasyCart produkty, w tym subskrypcję Aronhome! Możesz wejść w jej ustawienia, zmienić plan lub anulować go w każdej chwili. Znajdziesz tam także możliwość zmiany swoich danych. Pomoc transakcyjną EasyCart obsługuje przez skrzynkę pomoc@aronhome.pl

Dołącz do naszej społeczności i podziel się swoim cudem

Aronhome jest napędzany przez twoje historie

Nasza społeczność opiera się na potwierdzeniach cudów, uzdrowień wspaniałych zmianach w życiu.

Weź udział w cudach i podziel się z nami Twoją historią